قیمت پیچ و مهره سیاه کیلویی

قیمت پیچ و مهره کیلویی

اگر در زمینه‌های فنی سررشته ای داشته باشید، حتما با پیچ و مهره آشنا هستید. پیچ و مهره ها در انواع و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. بدین صورت که هر پیچ و مهره، کاربرد مخصوص به خود را دارد. پرکاربردترین پیچ و مهره از نظر شکل ظاهری پیچ و مهره‌های شش گوش، فیلیپس، میدان و … هستند.

البته توجه داشته باشید که این پیچ و مهره‌ها از نظر جنس در جنس‌های مختلفی نظیر فولادی، استیل، گالوانیزه و غیره وجود دارند. هنگام خرید، حتما باید از جنس و نوع پیچ و مهره آگاه شوید. این دو فاکتور در قیمت پیچ‌ها و مهره‌ها نیز مؤثر هستند. حال که از خرید خود مطمئن شدید، به یک مغازه پیچ و مهره بروید و خرید را انجام دهید.

آنچه در این میان اهمیت دارد، نحوه خرید و قیمت پیچ و مهره کیلویی است. قیمت پیچ معمولا بر اساس وزن آن‌ها تعیین می‌شود. در نتیجه به مقدار درخواستی بر اساس وزن، هزینه نیز دریافت می‌شود.

خرید و قیمت پیچ و مهره کیلویی

افرادی که قصد خرید پیچ و مهره را دارند، اول از همه به سراغ قیمت می‌روند. آن‌ها همواره به دنبال پیچ و مهره با قیمت مناسب هستند. اما گاهی اوقات به دنبال پیچ و مهره ای می‌گردند که هزینه و کیفیتشان هیچ تناسبی با یکدیگر ندارند. مسلما یک پیچ با کیفیت، قیمت بالایی دارد.

این قیمت دقیقا هم اندازه با پیچ و مهره‌های ارزانی است که هر چند ماه یکبار مجددا باید خریداری شوند. بنابراین هوشمندانه عمل کنید و یک بار پیچ و مهره ای را بخرید که سال‌های سال برای تان به صرفه باشد.
از آنجایی که قیمت پیچ و مهره دارای نوسان است، باید قبل از خرید حتما استعلام قیمت کنید. با مشاهده لیست قیمت محصولات و یا تماس با مشاوران می‌توانید از به روز ترین قیمت‌ها مطلع شوید.

قیمت پیچ و مهره سیاه جور

پیچ و مهره سیاه، پیچ و مهره‌هایی هستند که جنس فولاد دارند و با پوشش سیاه رنگ پوشیده شده اند‌. برای سیاه کاریز پیچ و مهره را درون محلول سیاه کاری قرار می‌دهند تا مواد سطحی پیچ و مهره با مواد موجود در محلول، لایه اکسیدی سیاه (Fe3O4) بسازند.

این لایه باعث می‌شود پیچ و مهره مقاومت بیشتری در برابر خوردگی داشته باشد. البته در کنار این موضوع، سیاه کاری باعث می‌شود پیچ و مهره زیبا به نظر برسد. این روش ارزان‌ترین روش پوشش دهی است. از این رو قیمت پیچ و مهره سیاه نیز زیاد نیست.

قیمت پیچ خشکه کیلویی

پیچ خشکه از کربن استیل تهیه می‌شود. شکل این پیچ استوانه ای و مارپیچ است. در واقع شیار‌های مارپیچ در بدنه این پیچ وجود دارد. معنی کلمه خشکه در زبان فارسی، فولاد است؛ بنابراین پیچ خشکه همان پیچ فولادی است. از آنجایی که این پیچ با گرید‌ها و آلیاژ‌های متنوع تولید می‌شود، استحکام کششی متنوعی دارد.

منظور از استحکام کششی، مقدار تنشی است که یک پیچ می‌تواند تحمل کند. در نتیجه هر چقدر استحکام کششی بیشتر باشد، پیچ بار بیشتری را تحمل می‌کند و برای سازه‌های سنگین و ماشین آلات مناسب تر است. برای خرید و اطلاع از قیمت پیچ خشکه می‌توانید با ما در تماس باشید.

قیمت پیچ استیل به صورت کیلویی

استیل یا استنلس استیل به معنی فولاد زنگ، گریدی از فولاد آلیاژی است که در کنار عناصر رایج فولاد، دارای درصد بالایی (بیش از 10.5 درصد) کروم است. کروم در ترکیب فولاد باعث می‌شود مقاومت به خوردگی پیچ بیشتر شود.

بدین صورت که فولاد با اکسیژن موجود در اتمسفر واکنش داده و یک لایه از اکسید فلز روی سطح فولاد به وجود می‌آید. به دلیل مقاومت بالای این پیچ در برابر خوردگی، در مکان‌هایی که رطوبت، بخارات و مواد شیمیایی و خورنده‌ها وجود دارند، از پیچ استیل استفاده می‌شود.

برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره کیلویی و استیل می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید. استیل از گران‌ترین مواد استفاده شده در ساخت پیچ و مهره است. در واقع استیل از فولاد کربنی، فولاد گالوانیزه، آهن و پلاستیک قیمت بیشتری دارد.

البته همه پیچ‌های استیل قیمت یکسانی ندارند و بر اساس نوع، مدل، سایز، برند و کیفیت، قیمت پیچ و مهره کیلویی متفاوت است.

قیمت پیچ متری به صورت کیلویی

پیچ متری نوعی پیچ بدون سر است. این پیچ، مفتول بلند رزوه شده و یک استوانه است. پیچ متری، به صورت پیچ‌های بلند متری تولید و بسته به نیاز مشتری برش خورده می‌شود. این پیچ در قطر‌ها و انواع مختلف تولید و وارد بازار می‌شود.

این پیچ نوعی رابط بین دو بخش از یک قطعه یا سازه است. پیچ متری در جنس‌های مختلفی وجود دارد. هر جنس این پیچ کاربرد مخصوص به خود را دارد. مراکزی که در زمینه عرضه این نوع پیچ و مهره فعالیت می‌کنند، پیچ و مهره استیل را هم به صورت تعدادی و هم به صورت کیلویی به مشتریان ارائه می‌دهند.

معمولا صنایع بزرگ این پیچ را به صورت کیلویی خریداری می‌کنند. علت این موضوع نیز این است که قیمت پیچ و مهره کیلویی کمتر از قیمت پیچ تعدادی است. البته توجه داشته باشید که سایز و جنس، برند و تولید کننده پیچ نیز در قیمت پیچ و مهره تاثیرگذار است.

قیمت پیچ استوانه ای به صورت کیلویی

پیچ استوانه یکی از صد‌ها اتصال دهنده ای است که سر استوانه ای دارد. این پیچ در مدل‌های دو سو، چهارسو، خودکار و ساده تولید می‌شوند. نوع واشردار این پیچ، در مکان‌های خاص استفاده می‌شود. منظور از مکان خاص، مکانی است که اتصال تحت لغزش است و یا از درزهای اتصال احتمال نشت رطوبت، آب و مواد شیمیایی را دارند.

انواع پیچ استوانه ای در سایز‌ها و جنس‌های متنوع در بازار عرضه می‌شوند. فاکتورهایی که موجب تنوع پیچ شده اند، بر قیمت پیچ‌ها و مهره‌ها تاثیر می‌گذارند. بنابراین ابتدا نوع پیچ را مشخص کنید سپس با کارشناسان تماس بگیرید و استعلام قیمت بفرمایید.

قیمت پیچ آلن کیلویی

یکی از پرکاربردترین پیچ‌ها در صنعت، پیچ آلن است. طراحی مهندسی شده و خاص این پیچ، سبب شده ویژگی‌های مطلوبی را ارائه کند. پیچ آلن در قسمت گل پیچ خود یک سوکت دارد. پیچ آلن بر اساس شکل گل پیچ، هندسه، انتهای آن و حتی شکل سوکت سر آن، در انواع مختلفی موجود است.اما موضوع مهم این است که سوکت در همه آن‌ها وجود دارد.

باز و بسته کردن و نصب این پیچ با آچار مخصوص آلن انجام می‌شود. این آچار با شکل هندسه پیچ متناسب است و به راحتی درون سوکت قرار می‌گیرد و پیچ را باز و بسته می‌کند. پیچ آلن به صورت عمده و کیلویی در مراکز عرضه عمده پیچ و مهره‌ها و یا همان ابزار فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

قیمت پیچ آلن همانند قیمت پیچ‌ها و مهره‌ها، ثابت نیست، چرا که در انواع مختلف، شکل سر یا انتهای متفاوت، جنس مختلف و یا در سایزهای متنوع تولید می‌شود. در نتیجه قیمت پیچ و مهره کیلویی با این فاکتور‌ها مشخص می‌شود و تحت تاثیر نوسانات بازار هم هست.

قیمت پیچ خودکار به صورت کیلویی

اتصال و نصب پیچ خودکار نیازی به پیش حفاری یا سوراخکاری اولیه ندارد. در واقع نصب این پیچ، مستقیما و با ابزاری همچون دریل و مته انجام می‌شود. پیچ خودکار، نوع خاصی از پیچ نیست، بلکه پیچ‌های نوک تیز و مته ای، جزء پیچ‌های خودکار هستند.

از این پیچ در سطوحی استفاده می‌شود که به یک سمت اتصال دسترسی داریم. عرضه کنندگان پیچ و مهره خودکار را به صورت کیلویی به صنایع بزرگ می‌فروشند. هر نوع این پیچ، قیمت مشخص و مخصوص به خود را دارد. قیمت پیچ و مهره کیلویی کمتر از قیمت خرید تکی آن است.

قیمت پیچ و مهره گالوانیزه کیلویی

از پیچ و مهره گالوانیزه، در مکان‌هایی که خورنده وجود دارند، استفاده می‌شود. چرا که این پیچ و مهره‌ها برای جلوگیری از اثرات مخرب، آبکاری شده اند. این پیچ و مهره بر اساس درجه سختی و مقاومت به دو نوع سرد و گرم تقسیم می‌شود‌.

واکنش متالوژیک ترکیب روی و آهن را گالوانیزه می‌گویند که پیچ و مهره را پوشش می‌دهند. ساختار محکم گالوانیزه، مقاومت در برابر خوردگی را بالا می‌برد. قیمت پیچ و مهره کیلویی بر اساس نوع آن متفاوت است.
مقاومت در برابر اکسایش، سایش، عوامل محیطی چون زنگ زدگی در پیچ و مهره‌های گرم، بیشتر از پیچ و مهره‌های سرد است. برای اطلاع از قیمت پیچ و مهره سیاه با شماره نوشته شده در سایت تماس بگیرید.

لیست قیمت پیچ و مهره

قیمت پیچ و مهره بر اساس عوامل مختلف، متفاوت است. از سمتی پیچ و مهره‌ها قیمت ثابتی ندارند و به صورت لحظه ای دچار نوسان می‌شوند. شما می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید و لیست قیمت پیچ را دریافت کنید.

پیچ و مهره با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

بولت صنعت، تولیدکننده انواع پیچ و مهره با رعایت استانداردهای جهانی و تست کنترل کیفیت محصولات است. شما در هر جای ایران که باشید، می‌توانید سفارشتان را در بولت صنعت ثبت کنید و محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

سخن پایانی

پیچ و مهره از قطعات مهم در زمینه‌های فنی هستند. چیزی که مورد توجه قرار می‌گیرد این است که پیچ و مهره کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند سال‌های سال مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین اینکه پیچ و مهره را از یک مرکز معتبر با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرید، اهمیت دارد.